fredag 17 mars 2017

Sakta går det framåt.....

Välkomna denna härliga fredagsmorgon. ☀️Karlsson och jag sitter på tåget på väg till Stockholm för att njuta en helg i huvudstaden. Dessutom så ska vi besöka miniatyrmässan imorgon. Hoppas få träffa många nya och gamla miniatyrvänner.

En längre tid har jag fått lov att ta det lugnt. Mina händer har inte tillåtet att jag jobbat så mycket. Dock har jag försökt att hjälpa min kära vän Pia med lite tillbehör inför mässan.
 

Lite av det som blivit gjort! 
På Ekeborg har det stått lite stilla. Dock har äntligen ett bord anlänt och jag funderar på hur detta ska målas och hur jag ska klä stolen. 


Funderar på att göra det i svagt grönt med små målade dekorationer. Gardiner kommer jag att göra i samma spets som förhänget vid soffan. 

Nu ska Karlsson och jag äta en härlig frukost på tåget. Häng med oss i helgen på vårt lilla äventyr för Karlsson har lovat uppdatera efterhand. 


Många kramar 💞🌷

Titti 



1 kommentar:

  1. Hello Titti,
    Vad roligt! Jag hoppas du har en fantastisk tid på mässan och hitta många miniatyrer att ta hem. Jag kan inte vänta och se den transformerade tabellen. Jag gillar din idé om den gröna.
    Stor kram
    Giac

    SvaraRadera