tisdag 8 november 2016

Workshop och små kuddar

Hej och välkomna speciellt stort välkommen till nya följare som hittat hit till min blogg. 

Hallo and warm welcome to all of you! A big welcome to my new followers hope you enjoy my blog. <3

Nu har ju vintern dragit ner även över Skåne. Trädgården är lagd i vinteride och lampan är tänd i arbetsstudion. 

I helgen som gick så var det workshop dags igen. Denna gång så tog vi oss an det slaktade köttet, la in gröna tomater, pepperoni och syltlök. 

Dessutom så byggdes det stolar, gjordes vid skärbräde och bord och vi använde lite speciell målningsteknik. 
Fantastiskt duktiga kursdeltagare och vi hade en mycket rolig helg tillsammans. Vi tittar på bilder från dagarna för nog säger en bild mer än ord eller hur! 





Så har vi startat och vi körde två grupper som vi alternerade emellan. 






Vilket resultat! Alla kämpade på in i det sista och visst är det ett fantastiskt bord! 



Här är hela kursgänget som hade en rolig, inspirerande och kul helg tillsammans! 



Så har jag äntligen fått tid att sätta mig ner och ta upp mitt broderande. Två små kuddar har det blivit till en kär vän som hon ska ha till sin  barnkammare i sitt dockhus. 






Nu ska jag ta tag i barnkammaren! Har börjat på skissen och det är dags att såga väggar! 
Snart så är Karlsson igång med bygget och då återkommer jag med rapport.:) 

Må gott och stor kram till er alla från 

Titti 

4 kommentarer:

  1. Åå så fint ni gjort önska jag kunde vara med någon gång
    Kuddarna är helt fantastiska du är så duktig skickar många varma kramar till er i kylan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk va roligt det hade varit Marie!
      Kram 💖

      Radera
  2. Que días de reunión tan bonitos con el hobby compartido.
    Un abrazo
    Maite

    SvaraRadera