tisdag 4 november 2014

Dags för kurs

Hej alla vänner !

Warm welcome to my new follower I hope you will enjoy!

Idag får det bli en liten kvick uppdatering.  Jag har inte hunnit så mycket i Ekeborgs matsal men en liten titt ska ni få på hur det såg ut när jag provade den nya väggen och spisen. 


Just nu är dörrarna och väggen på målarbordet för grundning. Hoppas få tid att sätta mig och göra dessa klara så att det kan komma på plats. 

Till helgen så är det dags för kurs igen. Kursen blev väldigt fort fulltecknad och det blir ett härligt gäng miniatyrister som ska träffas. Vi ska få lära oss att göra ett dignande julbord och julblommor tillsammans med våra kursledare Pia och Sigrid i dagarna två. 
Det har varit otroligt roligt att få delta i förberedelserna och naturligtvis så kommer det att bli många fina bilder på bloggen framöver. 

Tills dess må gott och ta väl vara på varandra hälsar 

Titti 



2 kommentarer:

  1. Hej Titti,
    Jag ser verkligen fram emot att se din matsal möts. Som jag sa innan det är en stor plats och med din talang vet att det kommer att bli stora. Cglädje klassen. Det låter som ett mycket roligt och mycket intressant.
    Bg kram,
    Giac

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Giac!
      I hope that next week will give me more time so I can paint and but things together.
      Big hug
      Titti

      Radera